Sunday, September 9, 2007

Pirateria a murit, traiasca pirateria!

Ieri mi-am cumparat un joc de la carrefour, original evident. Ajung cu el acasa, dau sa instalez, dar ce sa vezi? Jocul nu avea si codul...acesta ar fi trebuit imprimat pe spatele cartii cu instructiuni, dar pauza, nu era. Astazi m-am intors cu el la magazin sa-mi dea si codul, au desfacut cei de acolo alt joc, surpriza, nici acesta nu avea cod. Ma intreaba da pe net am incercat, le spun ca nu, ca doar nu dau banii pe jocul original si caut codurile pe net, nu? mai se invart ei ce se invart pe acolo si ca solutie se gandesc ca cel mai bine cauta pe net. Zis si facut, pe serials.ws mi-au gasit si cod si tot ce aveam nevoie. L-au incercat a mers, mi-au printat o foaie cu serialul, asa ca acum am joc original cu serial luat de pe net. Super n-am ce comenta...

8 comments:

Marius Şerban said...

Eu tot nu inteleg chestia cu pirateria. Pirat esti atunci cand iei jocul si il crackuiesti (il piratezi). Nu esti pirat daca iti da unu un cd cu jocu luat de pe net. Dar legile privind pirateria sunt facute de incompetenti.

ruru said...

mie imi plac injuraturile

Anonymous said...

fiecara cu ce il doare vad aici la coms .... :)) parearea mea este ca tot mai bine iei jocul de pe net ( do not buy them)hmm prea tare ...hmm eu le dadeam cu cd-ul in cap ! :)) XOXO

Badita Florin said...

Prea tare faza.... :))) Deci rad de nu mai pot =)))

mai ales intrebarea : Ati cautat pe net:))

Anonymous said...

Lol =)) super tare frate .

Oricum , chestia cu pirateria e penala .
Daca gasesc moca insemna ca fur ?

Mystique said...

Intr-un fel da, cred ca ar trebui sa intrebam un jurist totusi :))

Anonymous said...

bah prafistuleeeeeeeeeeeee

Mystique said...

Care e (boul)persoana care a lasat ultimul comentariu?