Wednesday, September 5, 2007

Din categoria, bahh sunt manelist si am iesit la agatat


novac vasile: buna
novac vasile: c f
Alina: buna
Alina: bine fac
Alina: de pe blog?
novac vasile: vr sa sty de vorb
Alina: depinde ce intelegi prin asta
novac vasile: ce dor esti masc
Alina: poftim?
novac vasile: est baiat
Alina: nu
Alina: sunt fata
Alina: e prietenul meu in poza
novac vasile: vreau sa ma con dami web
novac vasile: siti dau si eu
Alina: da eu nu vreau sa te vad
novac vasile:
novac vasile: ok
novac vasile: pa
Alina: papa



Later edit: avem o noua discutie si poza lui vasile

7 comments:

Unknown said...

Aceste remarci nu isi mai au locul. Cu totii stim ca exista insi care isi traiesc viata pe net. Copii distrusi de soarta. Dar asta e situatia, iar cel mai bun remediu pentru ei este sa ii ignori. Dandu-i in fapt nu vei face decat sa starnesti reactii.

Mystique said...

Poate ca starnind reactii vor disparea, isi vor da seama ca nu e normal ce fac, sau macar vor invata sa scrie cat de cat corect. Hai ca nu cer prea mult :)

Marius Şerban said...

Ceri exagerat de mult din punctul lor de vedere. Ei cred ca fiind mai "tupeisti" in spatele monitorului vor avea de castigat. Si treaba cu scrisul e o chestie de impresii; "esti mai interesant daca folosesti tz, ji, sh, etc etc in mod constant".

Mystique said...

Ehhh, incultura asta ne omoara pe noi...in loc sa puna mana pe o carte sa faca o scoala, o facultate ceva stau pe net :| fucked up ppl nu ma deranjeaza tz, ji, sh pe net, ma deranjeaza ca in real life tot asa vorbesc

Marius Şerban said...

Acum am inteles unde bati. Cat despre domnul Vasile... ma abtin... am aceeasi parere ca si tine doar ca nu stiu cum sa ma exprim fara sa folosesc trivialitati.

Anonymous said...

e haios si caraghios modul in care iese la agatat...

Anonymous said...

aa ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha aaa hahahahahahah pff nu mai pt de ras :)):):):))):)):)):)):)) =)) cekaterinka :)) jesus ce om e vasilica asta !!! :)) pff :)) nu am o gramada de spus .. dar din pakate spun doar atata dl-ui vasile : DUTEEE TAREEE :)) :)) mai ziceam ceva da imi este ca are prea mult de mancat la iarna !ca ii umpleam frigiderul ! :)) cu drag XOXO