Thursday, September 6, 2007

Injuraturi bizare

Pentru ca m-am intors acasa si am o mie de draci si un mare chef de injurat (dar nu o fac) am decis sa scriu aici cateva injuraturi mai dubioase


sa ma f..t cu ma-ta-n pod si sa vii sa-mi furi scara!!".

Ba,spaima cerealelor,tarami-as c....iele pe coliva ta!!

Caca-m-as in gura mea

Sa-ti creasca arici sub brat

auzi ti-ai cumparat urs?? ..nu de alta da vad urme de laba in baie

F....tzi mortzii ma-tii de copil facut din prostie si aruncat la smecherie.......nu te mai lua gura in pula cu mine ca iti dau m.....e cu glazura.....

L.E. de la un admirator secret: arunca-ti-as sperma-n esofag

P.S. acest post este un pamflet, orice asemanare cu persoane adevarate este strict intamplatoare

4 comments:

Constantin said...

unele organe sunt cenzurate....unele nu....;))

Anonymous said...

AA hahahahahahah AAAAAAHhaahahahahaahahaha :)):)):)):)):)):)) =))=))=)) :)):)) ce are .... :)):)):))

Anonymous said...

he he he .. ce cuvinte scoase la intamplare.... sa va zic si eu una ( nu are leg cu voi ) <: sa iti bag rumegus in C*R > ce tare .... :)) cu drag XOXO

Mystique said...

lol, cred ca e dureros =))