Tuesday, September 4, 2007

Biserica

Poate o sa deranjez pe multi cu ce scriu astazi, insa am auzit zilele acestea tot felul de intamplari care m-au enervat foarte tare. Mi-a povestit matusa mea cum au inceput sa vina preoti de la diferite biserici sa ii ceara bani penru nu stiu ce cotizatie, in valoare de 25 de lei, evident fara
chitanta sau altceva asemenea. Matusa mea, femeie in varsta i-a dat, cu argumentul ca deh...nu ii dai, nu te ingroapa astia. Poate a exagerat, insa ideea aceasta a bisericii de strange bani de la oameni sunand din usa in usa mi se pare o idiotenie. Vezi pensionari care nu au bani de o paine pe zi, cu pensii mizere, care dau bani la biserica... La ce le foloseste??? Catolicii macar spuneau ca ti se iarta pacatele, dai banu, ai loc in rai...si ce mai prindea faza asta. Eu ma intreb acum, cat de inconstient sa fii, sa dai ultimii bani din casa unui om, de la care nu ai nicio garantie ca nu face altceva cu banii tai, din cate am vazut eu, popii astia o duc destul de bine, masini scumpe, bijuterii manelisto style si altele. Vi se pare normal? o natiune prostita de o biserica pentru care in ziua de astazi nu mai conteaza decat banii

4 comments:

Marius Şerban said...

Nu vezi ca toti sunt cu gandul la BANI? Mai imi spunea un cunoscut cum ca "Ce frate, ma bag la teologie ajung preot imi iau o Biserica undeva la tara si sa vezi viata buna ce o sa duc...". Sa fii preot nu mai este o pasiune (o dorinta pentru a-L sluji pe Cel de Sus), este un job bine platit.

Mystique said...

Da...Acum vreo 2-3 ani la oi in liceu invatau si tologii intre timp au fost dati afara pentru ca faceau prea multe tampenii, rupeau banci, dsenau pe pereti etc si asta nu se potrivea deloc cu poitica liceului :)) my point is..oamenii aia ajungeau preoti, la aia se ducea lumea sa-si spuna pacatele, sa ceara un sfat sau orice in domeniu :|

Anonymous said...

adevarat !!!!! XOXOX

Motion said...

Ca fapt divers, cel mai mic salariu este in jur de 500 Euro. pentru un preot incepator.
Deci vorba lui Aghyutză, la ce case si masini au.
Concluzia ai sa ne facem preoti