Friday, September 21, 2007

Astazi

Astazi am fost la scoala sa-l duc pe Alex. Mi-am adus aminte de tot felul de lucruri...rutina de dimineata, mersul pana in clasa, lasatul gentii, iesitul afara la o tigara pe stradutele din jurul scolii. Mai ales asta. In fiecare dimineata ne petreceam minim 15 minute acolo. Cu o cafea formata din apa plata si trei pliculete de 3 in 1, agitata bine sa se dizolve. Discutii de genul:
- bai ce ai facut aseara?
- Eh uite m-a sunat Bogdan, mi-e dor de el, cum naiba sa fac sa plec...vreau sa termin mai repede liceul... tu ce ai mai facut?
- ei mai nimic sunt suparata am vorbit cu x si nici nu stiu ce sa fac.
- pana mea
- Ce ora avem?
- nu stiu cred ca engleza, e vineri?
- da
- azi am venit la 7 jumate sau 8 jumate?
- 7
- uffff, m-am plictisit de scoala, iar ne bate aia la cap
- da nu o bagam in seama, ce conteaza, avem noi altele de facut (vezi aici programul)
- Am intarziat 10 minute...
- Mai intram?
- Tu ce zici? Cate absente ai?
- ehh 18 cam asa...
- Multe, dar...n-am chef sa intram :P
- Ok mai stam o ora :))

Cam asta se intampla in fiecare dimineata, discutia e foarte reala si se intampla intre mine si prietena mea cea mai buna aka bff.

Am rugamintea sa nu comentati aiurea, doar ca sa faceti misto sau alte idiotenii ca de data asta voi sterge. Mersi!

6 comments:

Anonymous said...

I miss those mornings...Sa moara decanul daca nu coincid orarele dimineata la facultate
x(...maybe we'll have such luck...

BFF-ul tau...:*

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mystique said...

ar fi prea tare sa coincida...dar nuj daca o sa se poata :( :*

Anonymous said...

Well..fuck that..believe me...o sa coincida in procentaj de 60%...:D..pentur ca asa zic Je..

BFF-ul tau[pai se putea fara LaBel..:D..]

Off...cum urla perfectiunea-n noi..:-"..

Anonymous said...

what happened to Bogdan anyway? suna a piatra ce aveti voi acolo...

Mystique said...

Ma tem ca nu am inteles partea cu piatra.. cu Bogdan ce sa se intample..lucrurile n-au mai mers din pacate...asta e :)