Thursday, August 2, 2007

Sunt

Sunt anumite lucruri pe care nu le inteleg oricat as vrea, sunt anumite lucruri pe care le simt fara sa imi doresc asta, sunt prea multe si eu poate sunt prea mica. Incerc sa constientizez cat mai bine gradul de dezvoltare la care am ajuns, dar ceva ma impedica si simturile imi sunt impiedicate de niste bariere invizibile care fac totul sa semene a haos. Brusc in minte imi vine o imagine din elfen lied, incerc sa-mi imaginez ce legatura ar putea avea...nimic pe moment. Poate ca sinapsele mele nu mai fac legaturile corect, substantele halucinogene nu se impaca prea bine cu gandirea. Am nevoie de o noua doza. O vreau, vreau o sa simt, sa`mi ajunga in creier, sa explodeze acolo, iar trupul meu sa arate totul. Vreau sa iubesc, vreau sa fiu fericita iar. Vreau doza mea de iubire admnistrata zilnic de cineva care stia sa iubeasca cu adevarat, vreau sa le ofer si altora o doza, vreau sa simta si ei cum e sa TRAIESTI cu adevarat. Ma simt de parca m-as repeta, dar te iubesc la naiba, n-am incetat nicio clipa, dar nu era momentul sa-ti mai arat asta si am facut bine. Acum e prea tarziu pentru noi doi, parca stiam de la inceput ca ceva va interveni in viata mea si lucrurile ar putea lua o cale foarte proasta. Uite ca totusi e mai bine asa. Stiu ca tie nu-ti mai pasa de mult si de ce ti-as cere sa-ti mai pese, am facut amandoi niste alegeri cu mult timp in urma care ne-au determinat dezvoltarea ulterioara. Acum eu imi asum responsabilitatea alegerilor mele chiar daca asta doare mai mult decat atunci cand nu mai suportam sa doara

1 comment:

Anonymous said...

wow ... so sad :( ... love is like a drug !! ... :( sad