Tuesday, July 31, 2007

Hai Dinamo!

Se bucura acum spurcatii si tiganii
De raul celor ce i-au umilit:spartanii!
Si-i intelege chiar frustrant sa fii pe trei sau patru
In timp ce cainii au iesit,pe sus,din cadru
Dar eu si alte milioane am vazut
Cum v-am trimis de Pastela pascut!
Si mi se pare c-ati uitat de Clau-gol
Ce v-a batut de unul singur,c.iorilor!
Printre hegemonii si pactele din tele-sky
V-a naucit de patru ori echipa asta de copii!
Asa ca,da,aveti motive sa va bateti joc
De cei ce sunt si-au fost mereu pe primul loc.
Dar ceea ce nu intelegeti voi,cretini inculti,
E ca a fi dinamovist inseamna sa te lupti!
Nu sa astepti sa pici cu Rosenborg sau cu Liege
Ca sa ingane Europa:Sunteti breji!!!
Si auzind din departari cum Mopsu Florea plange
Simtim cum focul luptei aprinde-al nostru sange
Mandria noastra n-o veti intelege niciodata!
Nu cat n-aveti un Catalin in propria ograda!
Ne vom lupta..si vom muri cu voi de gat
Si galeria noastra va va vana oricand!
Iar de va vine pofta,sa ne intaratati,
Al nostru Augh Augh Augh,in veci n-o sa-l uitati!
Cat despre grupele din Champions League,
Nu am decat o fraza scurta sa va zic:
Nu suntem oi sau ciori s-avem bulan..
Sa vina Barcelona sau Milan!

1 comment:

Ţugurlan said...

hmm... suna bine atunci. acum, când sunt atâtea probleme la echipă... parcă nu mai e aşa. sper ca zenga să facă treabă! :D