Friday, August 31, 2007

Something got broken

when you think you have all, actually, you have nothin but a shit messing up your life really bad.
stau si ma gandesc de multe ori de ce fac anumite lucruri? de ce gresesc in anumite locuri? de ce? de ce? totul se reduce la intrebarea asta... it`s just because...asa am considerat eu ca era mai bine atunci. Si apoi de ce sunt judecata pentru asta ca si cum as fi comis o crima abominabila? It`s just life don`t be so harsh.
totul mi se pare un non-sens acum, parca nu mai pot sa gandesc coerent, nici sa scriu... abunda ideile urate, rele....abunda necunoscutul, se prelinge pe inima mea ca un cheag de sange mult prea greu pentru a nu fi atras de gravitatie cat mai curand posibil.
sentimente confuze si totusi bine definite undeva in inima mea ma fac sa cred ca eu sunt vinovata de mult si putin in acelasi timp. e ca un oximoron al neuronilor. se bat acolo cap in cap dar toti spunandu`mi acelasi lucru.
ascult si creierul si inima ascult vantul, ploaia, soarele si toate imi spun ceea ce stiu deja... there is no such thing as our love, our passion. so what is wrong? de ce sunt aruncate ca intr`un joc murdar atatea reprosuri la care nu se poate raspunde cu aceeasi moneda?


P.S. postul acesta a fost scris pe yahoo 360 in data de 20 aprilie 2007. Probabil va intrebati de ce l-am pus aici? Pentru ca mi se pare ca o diferenta foarte mare intre felul in care scriam acolo si felul in care scriu aici si as vrea sa-mi spuneti ce credeti si pentru ca intr-un fel sau altul trec iar prin ciclul acesta de iubire, suferinta ,ura, prietenie...

3 comments:

Anonymous said...

ubyta u ai scris astea ?? nice

Anonymous said...

care scriu aici si as vrea sa-mi spuneti ce credeti si pentru ca intr-un fel sau altul trec iar prin ciclul acesta de iubire, suferinta ,ura, prietenie... ... nu stiu ce sa zic :( ... e sad ... pff :( but i <3 u LOVE U .. and miss u .... :( uff :(

Mystique said...

Da eu am scris :P

I love you too