Tuesday, August 28, 2007

Ai grija la ce faci

Am decis sa incep astazi o serie de postari cu scopul de a da niste sfaturi celor care au nevoie de ele cand vine vorba de relatii s.a.m.d.

O femeie stie intotdeauna ce ganditi! femeia intelege de zece ori mai bine si mai repede limbajul trupului decat un barbat! De exemplu daca te intalnesti cu o femeie si vrei sa o saruti, ea stie deja acest lucru! Iar daca nu sii exact ce trebuie sa faci si cum sa faci, fii sigur ca nu te va ajuta. Exemplul acesta e valabil in orice situatie, asa ca aveti mare grija la ce faceti, pentru ca daca nu sunteti atent la asta cu siguranta sansele voastre tind spre 0. Este vital sa stii pas cu pas cum sa procedezi cu o femeie, de la prima intalnire pana la...

8 comments:

Anonymous said...

nui adevarat......o femeie poate sa fie la fel de bulversata ca un barbat la o intalnire dinaceasta si un barbat poate sa simnta cateodata mai multe chestii decat o femeie........Nu conteaza sexul.....Conteaza experientza si inteligentza.....Puterea de analizare.......

Mystique said...

Aici eu cam vedeam din perspectiva mea, trecand prin multe inalniri (sunt o fire deschisa) am ajuns sa cunosc imediat ce vrea celalalt si poate mai e vorba si de ceva inteligenta acolo.

Anonymous said...

Uh uby a greptate .... grigoriu ... u nu ai :)):))

Mystique said...

:))) sa nu`l contrazicem pe grigorio fara argumente viabile

Anonymous said...

hmmmmz aici nu sunt de acord cu tine....alina....eu iti arat gagici care pur si simplu se pierd in preajma unui baiat.....cineva spunea de experienta....in mare parte asta e cheia.....dar eu zic ca o femeie se pierde mult mai repede ca un barbat..... si cat despre tine si experienta ta.....pun pariu ca te pierzi daca te pun langa cineva anume.......

Mystique said...

Cineva anume? Am gasit doar o persoana pana acum, in fata careia sa ma pierd, dar acolo erau implicate multe sentimente. Nu stiu, da mai multe amanunte

Anonymous said...

sunt adi si cred ca stii la ce ma refer....

Mystique said...

DAAA, ma pierd langa....dar, ....umh ce mi`ai facut :D