Tuesday, August 21, 2007

Intelegi? stiu ca nu...nu mai incerca sa raspunzi

In ultima vreme am o tristete debordanta, cu toate ca mjoritatea lucrurilor merg bine. Imi lipseste dragostea manifestata in cele mai mici lucruri, imi lipseste persoana iubita, care sa-mi spuna cat de mult ma iubeste astazi, cat ma adora si sa ii spun si eu aceleasi lucruri. Sunt atat de incompleta fara cineva incat de multe ori stau si ma intreb de ce mai traiesc? Nu pot sa traiesc fara dragoste, da... nu pot sa traiesc fara cineva, sunt antisociala, resping pe toata lumea si totusi nu pot sa traiesc fara iubire. I need to love you (someone) It`s fuckin hard... whatever...you don`t care

4 comments:

Anonymous said...

can i love u ?? <3

Mystique said...

sure, I love you <3

Anonymous said...

si eu te iubesc alinutza:*

Mystique said...

da? si eu te iubesc! va iubesc pe toti! >:D<