Tuesday, August 28, 2007

Convorbirile telefonice

Continui cu sfaturile, de aceasta data in privinta convorbirilor telefonice. Acestea nu trebuie sa fie lungi, obositoare, in momente nepotrivite, indiferent cate minute aveti disponibile. Telefonul este un mijloc de control si genereaza o stare de stres atunci cand suna prea des. Orice convorbire care incepe cu: UNDE ESTI? CE FACI? ii da senzatia patenerului ca e monitorizat, mai ales daca se intampla de mai multe ori pe zi. Telefonul intre indragostiti trebuie folosit pentru mesaje de genul: AM VRUT SA-TI AUD VOCEA! sau IMI ERA DOR DE TINE! dar sa nu continue cu un chestionar. Si un ultim sfat: NU RASPUNDETI LA TELEFON DACA SUNTETI LA TOALETA! se aude...

6 comments:

Anonymous said...

aoleu.....Chestia cu baia chiar nu trebuie comentata........Ideea mea era sa renuntzam la telefoane.....Daca vrei sa vbesti cu cineva pur si simplu te duci la el si vbesti....eu as preconiza ca toata lumea ar fi mai fericita.....

Mystique said...

umh. Phone is good, internet is bad. Ai nevoie de multe ori de telefon in schimb cu netul...o sa vorbesc si despre asta intr-un post viitor

Anonymous said...

uh ... uby ai dreptata in toate :)):)):)):)) Love u ! XOXOXOXOXOX

Mystique said...

ma tu esti dulce rau :x

Anonymous said...

fratilor sa nu va luati cosmote sau zapp cand aveti pretene...sau daca aveti nu le dati numaru.....femeile sunt obsedate de telefoane.......nici pe veceu nu te lasa sa te caci linisit...offf...

Mystique said...

Hai ma, eu nu sunt asa, e o idiotenie sa tot bati omu la cap ;)