Thursday, July 19, 2007

ce spuneam?

in ultima vreme a inceput sa mi se faca rau de cat ma prefac. Si ma gandeam ca as putea fi si eu insami, desi probabil ca v`as speria pe toti, dar e trist ca doar cateva persoane de pe pamantu asta pot spun ca ma cunosc cat de cat. Cand spun cat de cat e ca macar o fata relativ realista a mea, o cunosc bine. E iar trist faptul ca am mai mule fete, ar fi trebuit una sa fie suficienta pentru toata lumea, dar voi sunteti atat de falsi incat m`ati omora instantaneu daca as fii the real me.
pe langa asta mai e si nevoia de a va proteja pe unii dintre voi, ca sunteti atat de nepregatiti pentru viata incat mi`e teama, ca va tot ranesc si suferiti asa...diana probabil ca tu intelegi mai multe din toata treaba asta.
in final cred ca o sa raman asa toata viata disimulnd to felul de stari pentru a va simti voi bine, eu am prea multa rautate probabil pentru fi normala (cat de cat)

No comments: