Sunday, July 29, 2007

A fost

A trecut liberty parade si stiu ca multi dintre voi asteptati sa va spun cum a fost.
Personal, mi-a placut foarte mult rivera, sau atunci au inceput sa-si faca efectul energizantele :)) lume multa, la poarta chiar era control la buletine, nu la toti doar la aia care pareau mai mici, eu am trecut pe langa unu si nici nu m-a vazut, nu ca nu as avea 18 ani, dar nu aveam chef sa-i scot portofelul din buzunar lui boby. Inauntru bautura suficienta si alcoolica si non-alcoolica, si energizante, mancare chiar si tigari. Nu am mancat asa ca nu va pot spune cum era mancarea, nu am mancat pt ca niciodata vara nu e safe sa mananci in locuri de genu. Trecand peste aspectul scarii 1 a piramidei trebuintelor, ajungem si la petrecerea efectiva, care era in toi cand am ajuns eu. Dj buni, lume ok, pe la ora 3 jumate au aparut si "aia de prin cluburi" ii stiti voi: pantaloni pana la genunchi largi, curea si tricou foarte colorate, par vopsit si cu creasta, ochelari de soare mari plus fluier la gat, practic de dimineata (pe la ora 4) numai ei mai dansau ca restu ori plecasera ori erau statici...de asta imi place mie de "pastilatii" astia, se tot distreaza si distreaza si tot asa :))un scurt comentariu asupra acestui lucru: daca aveti vreo problema cu oamenii sub influente nu mai mergeti pe unde merg ei. Nu o sa spun ca drogurile sunt bune, dar nici ca nu sunt. Pana la urma tine de alegerea fiecaruia. Si sincer a fost mai frumos sa nu se imbete toti ca porcii, sa se bata, sa faca urat si de dimineata sa doarma pe plaja, right?
Daca aveti ceava de spus sunteti liberi sa o faceti ;)

No comments: