Wednesday, July 25, 2007

O pagina secreta a vietii mele. Totul e ok

Stii te`am iubit forte rau la un moment dat, ma minunam si eu cum de s`a intamplat. Am continuat sa te iubesc probabil din consuetudine, dar nu pot spune ca a fost numai asta, imi si placea sa stau lnga tine, discutiile dintre noi erau atat de interesante, pot sa spun ca totul parea perfect si nu as fi vrut sa se mai termine. A trecut timpul si am descoperit tot felu de hibe in principal aia ca ma faceai sa sufar voit sau nu, iar proasta de mine nici macar nu isi dadea seama ca sufera. Credeam ca e iubirea...
Intre timp am descoperit tot felu de lucruri in viata asta care nu mi`au placut deloc, sa cresti nu e un lucru tocmai bun, vezi monstrii pe care nu iti doreai sa`i vezi. Te tot intrebi care e pana la urma scopul in toata treaba asta, daca te mai iubesc acum, daca te urasc sau ce se intampla?
Stiu ca sentimentele tale sunt poate mai exacte decat ale mele, sau poate nici macar tu nu stii ce simti, ma enerveaza si imi place in acelasi timp faptul ca totul e atat de complicat si lucrurile nu sunt pe cat de clare mi`as fi dorit sa fie. Ma gandesc unde voi ajunge pana la urma, ce voi face cu viata mea? pentru ca ma inluentezi foarte puternic fara sa vrei asta. Probabil ca nici nu iti pasa, de ce ti`ar pasa, ai lucruri mai importante de facut decat sa ai grija si de existenta mea. Nimic nu imi ofera raspunsuri desi le caut cu disperare...incerc sa ma acomodez cu situatia. Devine hilar ca prea imi spune tota lumea treaba aia cu viata mea ca o telenovela si doamne cat pot sa urasc telenovelele. Poate ca mi`e scris sa iubesc si sa sufar sa fiu iubita si sa`i fac sa sufere. Moralitatea mea e pe minus la fel ca si umanitatea sau constiinta.Sunt niste lucruri de care nu mai am nevoie, practic sunt prea multe persoane care merita mult rau, nu o sa`l fac eu (n`am timp) dar sa stiti ca mi se rupe de ce o sa patiti....


ps: postul acesta este dedicat cuiva, toti cei care ma cunoasteti nu incercati sa va dati seama cui pentru ca nu stiti nimic, nu intrebati ca oricum nu va voi raspunde. Sa pastram lucrurile asa cum sunt acum, totul e ok

No comments: