Friday, July 6, 2007

Bugatti veyron

7 comments:

Anonymous said...

de ce sa facut o masinca ca asta?......k stiu ca nu pot so am eu......si chiar daca as aveao unde dreaq as conduceo?....

Mystique said...

pe autostrazile din Germania. Ador drumurile de acolo :x

Anonymous said...

observ ca poti adora si iubi chestii fara sa le atingi/vezi/simti... da, e o capacitate pe care nu multi o au

Mystique said...

observ ca esti de o prostie dusa la paroxism. Nu sunt toti tarani ca tine. Unii au mai vazut si altceva in afara de orasul in cre traiesc ;)

Anonymous said...

Paroxism........Tzia ziso frate/soro...ceoi fi.....Rusinica......Nai vazut soselele din Germania....=))).....Tare asta.....O sa ma iau de lume pe strada cu chestia asta.....Tu ai vazut soselele din Germania.....Bah idiotule.....Cum asa....:P......

Anonymous said...

Paroxism........Tzia ziso frate/soro...ceoi fi.....Rusinica......Nai vazut soselele din Germania....=))).....Tare asta.....O sa ma iau de lume pe strada cu chestia asta.....Tu ai vazut soselele din Germania.....Bah idiotule.....Cum asa....:P......

Anonymous said...

Bugatti >>> good car!!
- dar tot nu mi-as cumparao .... nu mreita pretul care il are acuma .... masinutza aia nu este pt strazile noastre.... chiar ... am vazut-o si eu in realitate pe strazile din bucuresti e una alba.... si sincer mi sa parut aiurea sa mergi prin gropile din romania! NU AI CE FACE CU EA AICI! totusi mai bun e un galardo....intretinerea mai ieftina decat la veyron....... !!PAREREA MEA !!NU MERITA !! xoxoxo mystique