Monday, November 19, 2007

What about today

Ca tot va intrebati ce am mai facut hai sa povestesc ce s-a mai intamplat in ultimile zile. Am fost la cumparaturi de cateva ori, am iesit in oras cu colegii de la facultate, am fost sa vad meciul (Romania-Bulgaria), am luat bataie cred, m-am intalnit cu cata si andrei in pheonix, am stat de vorba am aflat ca amandoi s-au apucat de fumat :O eu nu incerc sa ma las (inca), nu am mai ramas si la karaoke pt ca nu ma simteam deloc bine, m-am inalnit cu Laur tot la fel de simpatic a ramas (il vedeti in video-ul de mai jos) m-am intalnit cu tot felul de rude, am iesit iar in oras, lumea ma banuieste de lagaturi cu mafia, probabil din cauza traficului de droguri si arme (joke). Iar astazi am dat iar o raita prin magazine, nimic interesant... mai incolo trebuie sa ma duc sa-mi iau un proiect la economia intreprinderii pe care maine trebuie sa-l predau :-ss apoi cu Dumnezeu inainte, nu stiu ce va urma

Melodia zilei:


No comments: