Monday, November 19, 2007

Remember?

uneori simt ca ma rup in bucatele si ma intreb de ce? oare e din cauza voastra oameni fara fete si fara suflete? sau eu sunt singura vinovata pentru ca va privesc prea de sus ca astept prea multe de la voi, pentru ca vreau prea multe de la mine...oare chiar toti aveti nevoie de mine, de sufletul meu? de ce aveti voi nevoie? si acum ma intreb daca mie chiar imi pasa? dar de ce am eu nevoie vede cineva? normal ca nu ..fiecare e in lumea aia tampita a lui disperat dupa cate ceva, vrea si el ceva de la viata asta nenorocita o curva ca altfel nu`i poti spune. sunteti toti la fel, prea inchisi in universul vostru paralel cu lumea mea, paralel cu realitatea, paralel ca asa spun eu, ca nu`mi mai pasa, ca am impresia ca ceva nu e in regula cu voi cand e atat de posibil sa fiu eu aia dezaxata si cred ca sunt, prea vad eu lucrurile ciudat, prea incerc eu sa fac totul perfefct cand oricum va doare`n dos de toate in ceea ce ma priveste...da ce ma mai agit ma? ehh pai da`o draq de chestie ia sa frec si eu menta ca toata lumea si`mi bag ...in sentimente si tot ca e prea mut pentru mine si ce? asta e? ce va pasa...?

PS: nu sustin mizantropia, dar uneori tare imi place ideea ;)

5 comments:

Anonymous said...

imi place cum scrii :X:X:X XOXO <3 u

Anonymous said...

pui prea mult suflet in ceea ce faci.....si intradevar astepti prea multe de la lume....parerea mea...

Anonymous said...

Un cititor anonim.
Observ in ultima vreme o incoerenta evidenta in posturile tale.
Si o trecere rapida si fara sens (la prima vedere) de la stari emotionale pozitive la unele negative si invers.
Cred ca are loc o schimbare in viata ta, dar nu e una in bine.

O zi frumoasa

Mystique said...

Nu e incoerenta. Titlul e remember poate trebuia sa fac precizarile necesare pentru cei ce nu stiau acest post...a fost scris acum vre-un an cred, pe pagina mea de hi5. Tocmai asta incercam sa arat. Cat de rau era atunci si cum e acum. Multumesc pentru observatie oricum si o zi frumoasa si tie, eu ma intorc la facultate :P

Anonymous said...

si tu...damn it!....acelasi lucru ciudat...se repeta existenta mizera...a celor din jur...si a noastra..acea existenta ce are ca manifest o idee ce pare ca sustine mizantropia...cand de fapt..nu e vorba decat ca nu vrem sa avem de-a face cu oameni dezechilibrati, surzi, orbi, muti[cei pe care i-am stricat de altfel]...noi suntem propriul nostru centru si momentan este un centru atacat...dar..de ce again same thing..?? sa fie existenta atat de limitata incat din lipsa de "idei" apasa pe repeat?...mie mi-e frica sa-mi mai traiesc trecutul...anyway...iubita mai discutam la o cafea si o tigara @facultate...

:*:* BFF-ul tau...