Wednesday, November 14, 2007

If you don`t change your situation then you'll die, you'll die, don't die, don't die, please don`t die

Nota: Acest post e cel mai personal de pana acum, orice apreciere la adresa lui va fi luata la fel de personal, asa ca daca aveti ceva de comentat sa fie ceva logic.


Toata viata am tinut-o dintr-o relatie in alta, am avut tot timpul impresia ca sunt mai inteligenta decat toti ca pot sa "fac" pe oricine, ca sunt axis mundi. Viata de noapte, petrecerile, fitele duse la paroxism, prieteni multi plin de bani, atentie excesiva la imagine, totul pentru a fi in centrul atentiei erau lucrurile care imi conduceau viata. Manipulam oamenii in scopuri meschine, nu dadeam doi bani pe nimeni, nici macar pe prietenii adevarati sau pe familie, nu imi pasa de nimic decat de propria persoana. Am avut o revelatie cu ocazia sosirii cuiva pe la mine, care m-a trezit intr-un fel brutal foarte eficient de altfel si pentru care am tot respectul din lume. Gata m-am linistit mi-am dat seama de adevratele valori in viata asta, care nu sunt banii, imaginea, cluburile, "prietenii" ci verticalitatea sinceritatea, dreptatea, iubirea, prietenii adevarati, familia, pe care o ai si pe care ti-o construiesti, viata in general. De azi nu o sa mai... de azi viata mea e roz, nu e un gri colorat, de azi pot sa iti spun cat de mult eu te iubesc, de azi...sunt a ta si esti al meu si asa va fi sa speram mereu. Te iubesc!

si o melodie pentru my ex life care mi se pare ca a fost scrisa pentru mine, daca tot ati ajuns pna aici ar trebui sa o ascultati, multi cred ca o sa va regasiti in ea enjoy!

12 comments:

Anonymous said...

Fiecare etapa din viata unui om, indiferent daca la un moment dat i se pare gresita... este un pas in fata. Si o experienta in plus.
Succes in tot ceea ce iti vei planui.

Anonymous said...

one of the few people i'm glad i had a chance to get to know :) ..take care and stay pink ^^

Anonymous said...

Ok,usor de zis.Stilul de viatza e ca fumatul,de lasat nu te lasi si pastrezi brandul de tzigari pana faci cancer si mori:P.Plm de cate ori am zis ca termin si eu cu golanelile si cu iesirile si nebuniile si......Dap,oricum ideea e sa vrei cu adevarat asta nu sa zici.Take care and stay clean:)

Mystique said...

de zis am zis-o si eu de multe ori ca gata ma schimb ,faza e ca de data asta s-a schmbat ceva inside si am realizat ca am si eu suflet, constiinta, chestii din astea umane.

Anonymous said...

prea tarziu......sincer...kestia se intampla prea tarziu...stiii cand iti vei da seama??? in momentul in care teai maturizat complet si atunci vei fi in stare sa distingi bine de rau....si atunci cand iti vei da seama ca ce e langa tine e cel mai b un nu dupa ce pierzi....ce zici???oare am dreptate.....cat cu skimbatu nu prea are efect...trust me???

Mystique said...

pai nu am pierdut nimic, tocmai asta era interesant, ca totul s-a intamplat in mijlocul vietii mele perfecte...am realizat ca aveam ce imi doream si cautam de tampita prin alte locatii :) cat despre oamenii nu se schimba, well you don`t know me

Anonymous said...

ai pierdut ceva....o sa realizezi mai incolo....cat despre "you dont know me"..... te inseli.....te stiu fff bine.....si nu am zis ca nu te poti skimba......ci ca skimbatu asta cere o perioada mare de timp si nu rezolva prea multe......

Mystique said...

cumva si tu ai stat cateva zile pe la mine? :)) in alta ordine de idei, poate ca am pierdut ceva desi eu tot timpul am mer pe ideea ca oricum niciodata nu o sa am acel ceva asa ca in final nu am pierdut nimic. Iar la partea cu schimbatul...well eu vad totul ca un act de vointa, imi impun sa actionez intr-un fel pentru ca am vazut ca asta ma face fericita si atata timp cat sunt fericita nu vad de ce mi-as mai da in cap. Si hai mai sunt relativ matura ce naiba :)) peste cativa ani ma vad si cu un copil so... take care

Anonymous said...

Nimic nu se pierde. Totul se... transforma. Si asta se vede in timp, cand se cuibaresc acolo in suflet maturitatea si intelepciunea. Mai presus de toate ramane ceea ce simti si cum poti pastra acest lucru.

Anonymous said...

un singur lukru se pierde......TIMPUL.....cat despre ceea ce simti....trece....orice....timpul vindeca orice rana....dar raman cicatrici....pe care depinde de tine cum le askunzi....

Anonymous said...

Newsflash babe, majoritatea simtim la o varsta ca putem face ce ziceai tu acolo cu toti si toate. Pe urma la toti ne trece, pe urma toti...

Mystique said...

Pe urma toti devenim fostii prieteni ai unei tipe care inca nu a trecut de varsta aia. Daca stiai asta de la inceput nu trebuia sa te mai bagi, oricum nu te-am jucat pe degete cum poate te gandesti acum ahh si newsflash I don`t need help ;)