Sunday, November 25, 2007

Same shit, different day

E deja Duminica. Ar fi trebuit sa merg si eu la vot astazi insa nu am buletin. Da l-am pierdut cu ceva timp in urma nerelevant cat insa ieri m-am decis sa imi fac altul. Cu aceasta ocazie am dscoperit ca am pierdut (cel putin din primele cercetari) si certificatul de nastere. Umh! ma simt un fel de copilul nimanui. Singurul act pe care il mai am este cartea de alegator :)) Trebeuie sa recunosc ca nu stiu cum am ajuns in situatia asta...ma gandesc acum daca profii o sa-mi ceara la partiale buletin ceva...desi nu cred ca e cazul...doar sunt fata cu laptopul, nu?

P.S. asteptam un nou membru al familiei. Intr-un episod viitor va povestesc si aventuri de la domo

3 comments:

Anonymous said...

adevarat !! esti fata cu laptopul :X:X:X:X hmm dar nu imi pot baby sa imi imaginez cum de ti-ai pierdut cel mai important act ??? adik cel de nastere ... hmm trebuie sa te duci la primarie sa iti scoti altul .... love u !!XOXO :*:*:*:*

Anonymous said...

...uhm...alt membru al familiei???...sper sa fie de logodnicul tau...si nu de vreun copilas dragalas...care of course va fi considerat al doilea al familiei si nu al treilea...avand in vedere ca..il vei vedea mai mult decat rar..casa reprezentand pentru tine..well..zona de tranzit..:))))...

BFF-ul tau:*

Damn!! eu chair tre sa mai dau pe la facultate sa discutam..am shock-uri asa de dim....

Anonymous said...

sau e noul laptop :-?...

Bff again..:*