Thursday, November 22, 2007

Coboara-ma in rai

Spuneam acum cateva zile ca m-am schimbat. Astazi am fost somata sa las trecutul in urma. Ei bine trecutul ma bantuie, nu am cum sa scap de el asa usor, il suprim si eu cum pot. Sunt buna! c`mon de ce sunteti rai? oamenii se mai schimba si daca nu o fac in totalitate macar incearca. /nu e atat de usor sa ajungi de la diavol inger... si in plus nici dorinta de a schimba ceva acolo nu e oarte puternica. E de ajuns ca la nivelul relatiilor sociale sa fie diferente ;)

Melodia zilei vine de la Coma - coboara-ma in rai:

3 comments:

Anonymous said...

pot sa fii in continuare o diavolitza, atata vreme cat te suporti in pielea ta... tre sa te schimbi numai atunci cand pielea curenta nu te mai incape... oricum, nu numai forma trebuie schimbata, ci si fondul, pt ca altfel apar tensiuni si frictiuni intre cele 2 personalitati si nu e bine. nici sa existe 2 aline nu e bine pt ca de fapt n-ai fi niciuna din ele, ci doar o actrita fara identitate care doar isi metamorfozeaza fondul sufletesc labil conform cerintelor celor din jur... ma rog, parerea mea

Anonymous said...

..nu te schimba SI [un mare] PUNCT...
love ya :*:*:*

Scris-a Bff-ul tau...

Mystique said...

No No. they love me the way I am ;))