Monday, December 10, 2007

Review Arhi blog

Initial nu vroiam sa scriu despre chestia asta, dar azi eram pe blogul lui Arhi si incercam eu sa fac ceva pe acolo. Brusc observ ca nu mai gasesc butonul pentru a viziona postari anterioare, trec peste, se mai blocheaza de cateva ori, iar trec peste ma uit un pic mai bine la blog, isi schimbase infatisarea, uuu cool :D Asta mi-a amintit de momentele mele cand aveam culoarea scrisului identica cu cea a fundalului si nu mai vedea nimeni nimic. Sincer chiar nu mai stiu exact cum trebuia sa scriu aici si despre ce, dar voi scrie despre un post care mi-a placut si unul care nu. Mi-a placut fascinatia sanilor . Da chiar foarte mult! si eu ma intrebam de ce barbatilor le plac sanii? unul din argumente a fost ca nu au cum sa ii vada tot timpul sau sa puna mana pe ei, dar chiar si asa, o data ce au pus mana (pe ai prietenei, sotiei etc.) dorinta nu inceteaza, iar actiunea este repetitiva. Poate ca pana la urma nu e vorba de asta, sunt barbatii mai ciudati asa. hmm si un post care nu mi-a placut da chiar deloc valul emo kids. Mai copiii astia emo sunt de fapt un trend, dintr-o suta de copii care pretind ca sunt emo maxim 7 chiar sunt, restul doar si-au dat seama ca hainele de firma puternic accesorizate prind la pitipoancele ahtiate dupa kinderi plini de bani si cu figuri in cap. E o diferenta majora intre clubberi si emo, dar deja nu mai are rost sa discutam. Ahh si pe final Arhi pune si tu o tema mai normala in care pot sa citesc articolele la rand, sa vad macar jumatate din ele sa pot sa le vizioneze pe cele din urma (aici poate sunt eu blonda si nu am gasit butonul, imi cer scuze in cazul acesta). Una peste alta imi place blogul lui Arhi pentru ca de cele mai multe ori avem aceleasi opinii

1 comment:

Anonymous said...

hmm da ..... :( ce are toata lumea cu EMO .... well astia sunt chiar aiurea .... pt ca nu se vad pe ei ... :(